Naughty Asian Umbrella Girls

Naughty Asian Umbrella Girls | Gadis gadis payung di arena balap

Click the image to zoom and it will opened in new window with 5 sec advertisement before the image open..just be cool waiting only 5 sec and the image with real size will be yours.

NEED TO DOWNLOAD THIS ALBUM WITH REAL SIZE PHOTOS? Go to below of this post :


Asian Umbrella Girls #1

Asian Umbrella Girls #2

Asian Umbrella Girls #3

Asian Umbrella Girls #4

Asian Umbrella Girls #5

Asian Umbrella Girls #6

Asian Umbrella Girls #7

Asian Umbrella Girls #8

Asian Umbrella Girls #9

Asian Umbrella Girls #10

Asian Umbrella Girls #11

Asian Umbrella Girls #12

Asian Umbrella Girls #13




People know umbrella girls are sexy and hot. Umbrella girls serve racer not only in pit, but also in room and bed. Using their soft skin and perfect body, umbrella girls need less effort to cheat racer or visitor desire. These is purcures of asian umbrella girls.

Gadis-gadis pembawa payung di arena balap memang terkenal seksinya. dan bisasanya gadis-gadis payung ini seksi dan tergolong High Class Sexy Girl karena mereka selain cari uang, biasanya sangat gila dengan dunia balap. Gadis payung atau yang lebih dikenal sebagai Umbrella Girls juga ada yang nakal, bisanya setelah tau bahwa mereka akan melayani pembalap terkenal apalagi ganteng, maka Umbrella Girls biasanya mau melayani luar dalam. Selain melayain mereka di arena balap dengan memayungi agar pembalap ga kepanasan, me-lap mereka juga mijitin mereka, disamping itu Umbrella girls juga akan melayani pembalab di dalam kamar (di atas kasur) agar mereka lepas dari kepenatan dan ketegangan balap.

Ada yang punya no-no hp Umbrella Girls ga ya..lumayan buat "ngetes"


NEED TO DOWNLOAD THIS ALBUM WITH REAL SIZE PHOTOS? here :

Via Ziddu.com (914 KB)



Special Thanks for storage files to :


No comments:

Post a Comment