Download The Titan-Jangan Sakiti MP3 and Lyric

This is another The Titan song : Jangan Sakiti from Melayang Lagi Album. You can download this song and/or copy the lyric and cord guitar for testing only here from Free 4 Free. Find the download link and the lyric below this post.

It's strongly recommended to buy the Original CD / DVD or set this song as Ring Back Tone (RBT) to support their effort so they can continue to conducting their creative art songs.

ArtistThe Titan
AlbumMelayang Lagi
TitleJangan Sakiti
File TypeMP3
File Size6825 KB




Download This MP3



:: The Titan - Jangan Sakiti ::


[intro] Am G E 2x
Am F G E 2x
Am

Am
cintaku telah pergi
G E
tinggalkanku dalam perih
Am
sakit yang kualami
G E
seakan merobek hati

Am F
hatiku telah layu
G E
tak kau sirami cintaku
Am F
peluhku penuh luka
G E
tak kau lihat di hidupku

[chorus]
Am F
bila kau sakiti aku akan pergi
G E
bila kau sayangi bertahan di sini
Am F
jangan kau sakiti aku sudah letih
G E
bila kau cintai ku masih tetap di sini


[interlude] F Dm Am Am
F G E


Am
bila kau sakiti aku akan pergi
G E
bila kau sayangi bertahan di sini
Am
jangan kau sakiti aku sudah letih
G E
bila kau cintai ku masih tetap di sini

[chorus]
Am F
bila kau sakiti aku akan pergi
G E
bila kau sayangi bertahan di sini
Am F
jangan kau sakiti aku sudah letih
G E
bila kau cintai ku masih tetap di sini

[coda]
Am Am G E
Di sini...
Am Am G E
Di sini...
Am...


To Copy the lyric in Firefox, please use left click mouse and drag to highlight then press Ctrl + C. Jika anda menggunakan firefox, untuk nge-copy lirik silahkan blok pake klik kiri terus tekan tombol Ctrl + C.




Download This MP3

No comments:

Post a Comment